mönstrade kilklackar?

Nu när jag ändå är inne på kilklackar här så tänkte jag fråga, tycker ni att det är snyggt med mönstrade kilklackar?
Själv tyckar jag nog sådär. Föredrar svarta/ eller någon färg. Men mönstrade kan vara riktigt snyggt!
Här kommer bilder på några stycken!
scorett 799:-
modegallerian 649:-
modegallerian 649:-
scorett 699:-
är faktiskt lite smått kär i de leopardmönstrade från scorett!

item

kände mig tvungen att hissa item.blogg.se! Riktigt fina smycket till ett bra pris, like it!
item.blogg.se 185 :-
179:-/styck
110:-/styck
160:-/styck bla. så äger angelica blick och kenza ett par.

Info

hej och förlåt för att bilderna hamnade helknasigt i förra inlägget. Ska även fixa till designen någon dag också. Men tills dess får ni stå ut och hoppas att alla mina nya läsare stannar, puss!

outfits by me

satt och fixade till häromdagen, blev riktigt nöjd. hiss/diss? borde jag göra igen?
puss

kilklackar

har visat dem förut men satans va snygga de är!!!
modekungen 799:-
modekungen 699:-
h&m 399:-

h&m 349:-
din sko 449:-
önskar att jag kunde köpa alla, de är så otroligt underbara!

höst kängor

din sko 499:-
modekungen 699:-
satan va snygga!
modekungen 699:-
din sko 499:-

harems

Jag älskar harembyxor! Funkar lika bra på dagen med ett par converse eller kängor som till fest med ett par snygga klackar till! Så tänkte visa några riktigt snygga, till ett bra pris såklart!
gina tricot 199:-
bikbok 299:-
gina tricot 199:-
weekday 450:-

budget fodral


h&m 299:-
h&m 249:-
gina tricot 299:-
bikbok 299:-
Som ni kanske ser så älskar jag tighta fodralklänningar, det funkar perfect till en fest.
Men jag tycker alltid att klänningar är så dyra så jag har letat upp ett par stycken som är riktigt billiga, but I still love them!

leopard

/bikbok 699:- /
/gina tricot 599:- /
/monki 1000:- /

tishor@ modekungen

399:-
399:-
399:-

24/10-2010 skor

jag är kär modekungen 799:-

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0