inspiration från paul smith 2011

Satt och kollade på ebbas stil nyss och blev lite sugen på ett nytt inlägg, jag vet att uppdateringen inte har varit den bästa på sista tiden men det känns lite trögt just nu. Tänkte i alla fall lägga upp bilder från paul smiths kollektion för 2011, kläderna är inspirerade av killkläder som ska sitta på tjejer, riktigt snyggt tycker jag!

fakefur@bikbok

599:-
599:-
599:-
599:-

Stickat

Har verkligen hittat nya favoriter bland alla stickade tröjor! Supersnygga och priset behöver vi ju inte tala om. Minst en ska bli min inom snarast! / cubus 149:- /

green parka

/ chicy.se 1199:- /

kenza bag

Gillar verkligen hennes kollektion för jofama, speciellt jackorna men har också fastnat för denna lilla partyväskan! Super snygg, finns lite överallt att få tag på bla. stayhard.se bubbleroom.se chique.se osv.
kostar runt 400, lite dyrt tycker jag. Men riktigt snygg så den fick finnas med på bloggen! Kolla även in hennes jackor, dom är superläckra!

[email protected]

/165:-/
/195:-/
/125:-/
/125:-/
/145:-/
Som ni kanske märkt så älskar jag kors i alla dess former så jag tänkte tipsa om några riktigt snygga smycken som ni kan hitta HÄR! Finns massa annat fint också för alla stilar. Så kika in vettja!

poncho

topshop.com ca.450:-
bikbok 299:-
bikbok 399:-
höstens/ vinterns plagg! En av mina favoriter i år, sjukt snyggt! Är lite förälskad i den längst ner. Kanske får bli ett inköp till garderoben? Ha det bra, kramis!

lookbook stuff

Åh vad jag älskar lookbook! Skulle kunna sitta hur länge som helst och bara kika! Så jag bjuder på ett par bilder, blev ju några pojkar också iallafall haha! Kramis!

american

har alltid älskat denna tröja, /modekungen 899:-/

päls

/skopunkten 349:-/
/have2have.se 589:-/
/hm 349:-/

knitted for him

/h&m 149:-/
/brothers 799:-/
/MQ 899:-/
Det är så sjukt snyggt med stckat på killar! Speciellt på hösten också tycker jag, min favorit är nog den från MQ, dock lite dyr men sjukt snygg! Så om jag va kille så skulle jag köra på stickat i vinter.

cat-licked

monki 800:- om jag inte minns fel?
Riktigt jäkla snygg! Angelica blick har en liknande fast från hm men jag lyckades inte lita fram någon bild på den.
En tjej med riktigt snygg stil, kolla in hennes blogg om du inte redan gjort det!

nail polish

Nagellack från h&m, älskar verkligen färgerna. Dock håller dem inte allt för länge, men jag gillar att byta ofta så för mig gör det inte så mycket. Till det priset dess utom, 39:- som hittat!
Finns så¨klart fler färger också men här är några!

belt

chicy.se 349:-
gina tricot 129:-

style by tyra

199:-
149:-
129:-
89:-
Alla smycken hittar ni HÄR! Tyras egna smyckeskollektion finns såklart massa annat snyggt men valde ut några som jag tycker är riktigt snygga!

bikbok

599:-
HIttade en riktigt snygg klänning på bikbok! SKulle kunna tänka mig i nyår/ jul ;)

black and white


/modekungen 599:-/
/NovaQueen.se 379:-/
/weekday 350:-/
/bikbok 599:-/

kråsskjorta

/NovaQueen.se 299:-/

braun like earth

/monki 180:-/
/ bikbok 299:- /
/ modekungen 699:- /
/ h&m 499:- /

highwaist

/bikbok 499:-/
är helt kär i dessa byxor! Blir nog ett par i garderoben snarast! Haha.

unisex@jukyard

/junkyard.se 499:-/
/jukyard 449:-/
/junkyard 399:-/

kille

Tänkte börja lägga upp bilder på killkläder också. Blir ju en lite bredare blogg då och sådär..
Men det blir nog en egen kategori då som heter typ "kille" eller "killkläder" eller något liknande, så blir det ju ätt att hitte. Men tänkte bara säga det, så ha en bra dag, kramis!

rutig skjorta

Har blivit helt kär i rutiga skjortor! Supersnyggt till ett par jeans! Det piffar till en hel outfit efter som att skjortan i sig är så färgglad! Funkar jättebra nu i höst/ vinter.
h&m 199:-
gina tricot 199:-
monki 300:-
monki 300:-
bikbok 249:-

wildflower by kenza

ca. 699:-
ca. 699:-
ca. 999:-
ca. 999:-
finns på shestore.se, brandos.se, ellos.se, nelly.com skocompaniet.se, skohusetsverige.se, skotrend.se, skohuset.se, storebyme.se
älskar att de är rosa inuti! haha

black jumpsuit

h&m 199:-
monki 350:-
bikbok 399:-
bikbok 399:-

not without my leather

cheap monday 500:- / just nu 50% på weekday
chicy.se 699:-

TACK...

...för alla superfina komentarer jag har fått!
Är verkligen supergad! Tack tack tack, ni är verkligen supergulliga !

highwaisted pants

är kär, only 399:-

watch me up

hittade en ringtigt snygg klocka! Kanske får bli en julklapp? chicy 499:-

Necklaces

chicy.se 219:-
item.blogg.se  250:-
bikbok 129:-

Lipstick everything!

Isadora 110:-
som hittat, älskar verkligen dessa läppstift, så det fick bli en ordentlig bild, haha!

Lanvin for H&M

Kollade in H&Ms nya kollektion Lanvin.
Den var väll helt okej för den med sånn stil, dock kändes det inte som någonting för mig direkt. Sen tycker jag att plaggen var lite dyra också, det är ju fortfarande H&M vi snackar om, haha. Men visst helt okej, läppstiften såg fina ut, jag är ju en lipstickoholic, eller heter det så?! Men men, kanske blir ett inlägg om bara läppstift efter det här? Får se, här kommer iallafall bilder från kollektionen!

indian times

/chicy.se  699:- /
/h&m  149:-/
/ item.blogg.se 179:- /

Ännu en jacka från chicy

/ chicy.se    999:-/

härliga pälskrage!

Har hittat den ultimata jackan!
har dock redan en liknande så blir nog inte att beställa. Men var tvungen att visa iallafall för jag blev så kär!
/chicy.se 1299:- /

beautiful ring

item 160:-

RSS 2.0